رهن و اجاره ی دفتر اداری
بارها به این نکته اشاره کرده ایم که انجام معاملات و و ملک برای افراد عادی کار آسانی نیست زیرا اشخاص و سودجو در کمین این افراد هستند و فقط با یک غفلت کوچک و نا آگاهی امکان دارد که سرمایه افراد بی اطلاع از بین برود. حال در نظر بگیرید که این ملک تجاری یا صنعتی بوده و از ارزش بالایی برخوردار باشد ، مثلا تصور کنید شخصی را که به دنبال کارخانه ای بزرگ و خط تولیدی عظیم است ، یا صنعتگری به دنبال رهن و اجاره کارگاه برای راه اندازی کسب و کار خود میباشد .
شما برای یک دفتر کار یا رهن و اجاره ی دفتر اداری به چه ویژگی هایی توجه میکنید ؟ موقعیت آن ملک ؟ قمت یا اجاره ی آن ؟ فاصله ی ملک با محل زندگی خود؟ ممکن است با خود بگویید یک ملک اداری یا دفتر کار خوب ، باید تمام این ویژگی‌ها را داشته باشد.
اما جالب اینجاست که فقط این‌ها کافی نیست بلکه باید نکات مهم‌تری را هم در نظر بگیرید که البته ممکن است این نکات با توجه به نیاز هر فرد و فعالیت و شغل وی متفاوت باشد.
قبل از مسئله ی یا رهن و اجاره دفتر اداری باید بدانید که ملک اداری معمولاً یک آپارتمان است و به ملکی گفته می‌شود که شهرداری خود به آن مجوز اداری داده است. می‌توان از این املاک به صورت قانونی و رسمی برای راه‌اندازی دفاتر مختلف اداری استفاده کرد. پس در این حالت شما در واقع ملکی را اری می‌کنید که هدف از ساخت آن صرفاً انجام فعالیت‌های کاری و ایجاد دفتر کار بوده است.
اما موارد دیگری نیز در این بین وجود دارد که با عنوان ملک با موقعیت اداری به یا اجاره میرسد.

برای  مشاهده ی ادامه ی مطلب رهن و اجاره ی دفتر اداری کلیک کنید.


املاک صنعتی هیراد اداری ,اجاره ,دفتر ,افراد ,دفتر اداری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پایگاه اینترنتی خونه دار عکاسی مستند مجید خبرگزار گروه صنعتی پامچال تولید کننده تجهیزات آتش نشانی ایکس بیوگرافی خدمات اسباب کشی مطالب روز